piątek, 13 kwietnia 2012

Przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i spowalniają proces starzenia się komórek. Przytulisz mnie. ? ;*


Kotku , to nie plotka ,
ja na serio jestem słodka ;dd.


Ty mówisz : życie to wredna dziwka .
a ja na to : płacisz , więc wymagaj !


Prowokowanie Cię - uwielbiam ;* .





Jeśli mówisz za moimi plecami,
jesteś w dobrej pozycji by pocałować mnie w dupę. ;]


Nie jestem zabawką z napisem : MADE IN CHINA .
Mam uczucia .



miej tę litość i nie pokazuj mi się na oczy, suko.



czasami mam ochotę zajebać Ci w łeb tak ,
że zaśpiewasz 'i need a doctor'.


Rodzice znaleźli Cię w kinder
niespodziance czy jaki chuj .?



od kiedy cię zobaczyłam, świat stał się bardziej bueno <3





Nie wiedziałam,
że zostawisz
aż tak bolesny ślad.



moje uzależnienie ma imię i nazwisko . <3



`- Mam dla Ciebie zagadkę. Dwa słowa na " c ". Nie zgadniesz.
- ...Chcę Ciebie.?
- Skąd wiedziałeś.?!
- Bo ja też chcę... ;*



nieważne co powiesz, ja i tak wiem, że Cię kręcę.. ;]] . .



On nie ma pojęcia,
ilu chłopakom dała kosza z jego powodu...

nie, nie jestem wrażliwa.
czasami po prostu nie mam ochoty być wredna..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz