sobota, 30 listopada 2013

Dostałam na aku pytanie " albo się zmieniłaś , albo udajesz mądrą :) "

To odpowiem. 
Nie sądzę, że da się udawać mądrą osobę. Bo niby jak można to dostrzec? Przy pierwszej, lepszej okazji można się na czymś sparzyć. Nie no! To ogólnie jest chore stwierdzenie. Nawet nigdy za taką się nie uważałam. Zmieniłam? STANOWCZO odpowiem że tak, jestem innym człowiekiem niż kiedyś. Czytam masę książek, staram się czytać jak najwięcej. Choć ostatni okres był dla mnie bardzo ciężki, jeśli chodzi o zdrowie i stan psychiczny. Jednak wszystko idzie już w dobra stronę. Jeny! Skąd Ty możesz wiedzieć jaka jestem teraz? Czym to możesz za argumentować? Jeśli tak na prawdę mnie znałeś/aś to Twoja wiedza na mój temat jest ograniczona, pewnie nic o mnie nie wiesz. Od zawsze kochałam pisać? Wiedziałeś/aś o tym? Wiesz co wydarzyło się u mnie ostatnio, co się dzieję w moim życiu? Z pewnością Twoja wiedza świeci pustkami. 

 Jeszcze jakieś pytania? ;)  http://ask.fm/mamtowdupieo xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz